مخاطبانِ جان! لطف کنید و برطبق هرچیزی که خودتون خواستید و عشقتون کشید و سلیقۀ خودتون هست، تصوراتتون از من رو در قالب نقاشی برای من بفرستید لطفاً. قبلاً از شما بهخاطر زحمتی که میکشین، صیغۀ قدردانی را صرف میکنم :)
فقط خواهشاً نگید که نقاشیم خوب نیست، من به همین هم راضیام:
![]()
ما را در سایت مرد صیغه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47